A www.tulipancsoport.hu weboldalunk cookie-kat hasznĂĄl, hogy a legjobb felhasznĂĄlĂłi Ă©lmĂ©nyt nyĂșjthassuk Önnek! KĂ©rjĂŒk, engedĂ©lyezze a sĂŒtiket, az oldal megfelelƑ mƱködĂ©sĂ©hez, Ă©s hatĂ©konyabbĂĄ tĂ©telĂ©hez.

SĂŒti beĂĄllĂ­tĂĄsok AdatvĂ©delmi tĂĄjĂ©koztatĂł

Az alĂĄbbiakban szabĂĄlyozhatja a sĂŒtiket:

FunkcionĂĄlis sĂŒtik
Ezek a cookie-k növelik az oldal funkcionalitĂĄsĂĄt azĂĄltal, hogy nĂ©hĂĄny informĂĄciĂłt tĂĄrolnak az Ön beĂĄllĂ­tĂĄsairĂłl. Ilyen pĂ©ldĂĄul a weboldalon kitöltött adatok megƑrzĂ©se.

Statisztikai sĂŒtik
Ezek a cookie-k segĂ­tenek bennĂŒnket abban, hogy Ă©rtĂ©keljĂŒk weboldalunk teljesĂ­tmĂ©nyĂ©t, fejlesszĂŒk a tapasztalatok alapjĂĄn az Ön felhasznĂĄlĂłi Ă©lmĂ©nyĂ©t.

KözössĂ©gi mĂ©dia Ă©s marketing sĂŒtik
Az Ön böngĂ©szĂ©si szokĂĄsaira, Ă©rdeklƑdĂ©si körĂ©re vonatkozĂł adatokat gyƱjtƑ - jellemzƑen harmadik fĂ©ltƑl szĂĄrmazĂł – sĂŒtik, amelyek a szemĂ©lyre szabott reklĂĄmok megjelenĂ­tĂ©sĂ©t teszik lehetƑvĂ©.

TĂĄjĂ©koztatjuk, hogy a vĂĄlasztĂĄs eltĂĄrolĂĄsĂĄhoz egy cookie-t kell hasznĂĄlnunk, hogy kegközelebb is emĂ©kezzĂŒnk, ha ebben a böngĂ©szƑben nyitja meg weboldalunkat.

RĂ©szletek a Cookie-k kezelĂ©sĂ©rƑl...

KötelezƑ mesĂ©k, minden oviba kĂ©szĂŒlƑ kisgyermeknek! KötelezƑ mesĂ©k, iskolakezdĂ©shez is! (kemĂ©nyborĂ­tĂłsak) Mesekönyvek ovisokrĂłl!
MenĂŒ A TulipĂĄn Csoport
0

KosĂĄr

A kosara ĂŒres

📘 42. rĂ©sz - Natali Ă©s az iskola szelleme

A mese röviden

Natalira Ă©s barĂĄtaira titokzatos kaland vĂĄr az iskolĂĄban! đŸ‘»đŸ« Vajon tĂ©nyleg szellem jĂĄr a folyosĂłkon, vagy csak a kĂ©pzeletĂŒk jĂĄtszik velĂŒk? Ez a rövid, izgalmas Ă©s tanulsĂĄgos mese megtanĂ­tja a gyerekeknek, hogy a fĂ©lelmek gyakran csak a fantĂĄziĂĄnk szĂŒlemĂ©nyei. 🌟💖

🎯 FejlƑdĂ©si fĂłkuszpontok

  • FĂ©lelmek lekĂŒzdĂ©se Ă©s azok normalizĂĄlĂĄsa.
  • BĂĄtorsĂĄg Ă©s önbizalom erƑsĂ­tĂ©se.
  • KĂ©pzelet Ă©s valĂłsĂĄg közti kĂŒlönbsĂ©gtĂ©tel.
  • TĂĄrsas tĂĄmogatĂĄs Ă©s közös problĂ©ma-megoldĂĄs.
  • Érzelmek felismerĂ©se Ă©s kifejezĂ©se.

👉 TovĂĄbb a mesĂ©hez 🛒

🔍 PszicholĂłgiai elemzĂ©s

A mese Ă©rzĂ©kletesen mutatja be, hogyan szĂŒletnek a gyermeki fĂ©lelmek a kĂ©pzeletbƑl, Ă©s hogyan vĂĄlhatnak ezek ijesztƑ Ă©lmĂ©nnyĂ©. A barĂĄtok tĂĄmogatĂĄsa Ă©s a logikus magyarĂĄzat (telefon rezgĂ©se a szellem helyett) segĂ­t a gyermeknek Ășjra biztonsĂĄgban Ă©rezni magĂĄt. A törtĂ©net bĂĄtorĂ­tja az Ă©rzelmek kifejezĂ©sĂ©t Ă©s erƑsĂ­ti a problĂ©ma-megoldĂł gondolkodĂĄst.

👉 TovĂĄbb a mesĂ©hez 🛒

đŸ’Œ SzĂŒlƑknek szĂłlĂł ĂŒzenet

A mese lehetƑsĂ©get teremt arra, hogy beszĂ©lgessetek a fĂ©lelmek termĂ©szetĂ©rƑl Ă©s arrĂłl, hogyan tudja a kĂ©pzelet felnagyĂ­tani az Ă©lmĂ©nyeket. SegĂ­t megerƑsĂ­teni a gyermekben, hogy nincs egyedĂŒl, Ă©s mindig szĂĄmĂ­that a körĂŒlötte lĂ©vƑ felnƑttekre Ă©s barĂĄtokra.

  • Érzelmi validĂĄlĂĄs: teljesen rendben van, ha valamitƑl fĂ©l.
  • BiztonsĂĄgos környezet: gyƑzƑdjetek meg arrĂłl, mi a fĂ©lelem valĂłdi oka.
  • Közös jĂĄtĂ©k: dramatizĂĄljĂĄtok a helyzetet jĂĄtĂ©kosan, Ă­gy könnyebben feldolgozhatĂł.
  • BĂĄtorĂ­tĂĄs: erƑsĂ­tsd meg benne, hogy kĂ©pes szembenĂ©zni a fĂ©lelmeivel.

✹ Tipp

OlvasĂĄs utĂĄn jĂĄtsszatok el egy „szellemkeresƑ jĂĄtĂ©kot” a szobĂĄban (pl. lĂĄmpĂĄval keresni zajforrĂĄst), majd beszĂ©lgessetek arrĂłl, milyen Ă©rzĂ©s volt, Ă©s hogyan derĂŒlt ki az igazsĂĄg. Ez segĂ­t a gyermeknek megĂ©rteni, hogy a fĂ©lelmek sokszor csak lĂĄtszĂłlagosak.

👉 TovĂĄbb a mesĂ©hez 🛒